Το παιχνίδι των εντυπώσεων ξεκίνησε | |
Αθήνα 14-09-2009 |
![]() |
«Όλες οι επιμέρους διαδικασίες» δηλώνει ο κ.Γκίβαλος «τα φυλλάδια, οι αφίσες τα συνθήματα έχουν μια δευτερεύουσα σημασία. Θα έλεγα ότι αποτελούν μία αντιπαράθεση δημοκρατικών μηχανισμών». «Η αφισορύπανση και η ηχορύπανση», επισημαίνει ο κ. Μαρτάκης «δεν συνεισφέρουν και δεν νομίζω ότι τελικά βοηθούν τα κόμματα διότι αγανακτεί ο πολίτης και πολλές φορές αντιδρά και αρνητικά».
Τα αεροπανό, οι γιγαντοαφίσες, οι προεκλογικές κατασκευές ομολογουμένως είναι διαφήμιση για το ένα ή το άλλο κόμμα. Μπορούν όμως να αντικαταστήσουν τον ουσιαστικό πολιτικό διάλογο που επιζητούν οι ψηφοφόροι;
«Όχι βέβαια», τονίζει ο κ. Γκίβαλος «όπως βλέπουμε με την κρίση που υπάρχει στο πολιτικό μας σύστημα και στα κόμματά μας οι πολίτες θέλουν συγκεκριμένες απαντήσεις». «Ακόμα και η αφισοκόλληση», συμπληρώνει ο κ Μαρτάκης «όσο ευρηματικό κι αν είναι το σύνθημα το οποίο θα χρησιμοποιήσει δεν είναι δυνατόν να απαντήσει στα ερωτήματα που μπορεί να θέσει ο κάθε πολίτης».
![]() |
Το παιχνίδι των εντυπώσεων ξεκίνησε. Το μάρκετινγκ θα έχει και πάλι το πρώτο λόγο. Το θέμα είναι που θα ρίξει το κέντρο βάρους στην αστραφτερή εικόνα ή στον ουσιαστικό διάλογο.--from VOA.
No comments:
Post a Comment