Monday, February 17, 2014

Επιστολή του Κώστα Σακκά στο διαδίκτυο με απειλές

ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΜΕ

Επιστολή του Κώστα Σακκά στο διαδίκτυο με απειλές

Επιστολή σε γνωστό ιστότοπο του αναρχικού χώρου απέστειλε σήμερα ο κατηγορούμενος για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Πυρήνες της Φωτίας» Κώστας Σακκάς, ο οποίος πρόσφατα παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί και εξαφανίστηκε το βράδυ της 10ης Φεβρουαρίου. Στην επιστολή αναφέρει ότι δεν έχει καταδικαστεί έως σήμερα από κανέναν δικαστήριο και καταφέρεται κατά του πολιτικού συστήματος και των ΜΜΕ.

Επιστολή του Κώστα Σακκά στο διαδίκτυο με απειλές
«Η αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση, απόλυτα ευθυγραμμισμένη στις εντολές των αφεντικών της (ΕΕ, ΔΝΤ), στοχεύει στην άνευ όρων παράδοση της σύγχρονης εργατικής τάξης και στον παροπλισμό της απο κάθε κατάκτηση του παρελθόντος ώστε να την καταστήσει ακόμα πιο εκμεταλλεύσιμη, ακόμα πιο επικερδής για το κεφάλαιο»,γράφει ο κατηγορούμενος και κάνει μία αναδρομή στο πως συνελήφθη και προφυλακίστηκε.
«Για την ιστορία να θυμίσω πως εγώ, είμαι αυτός που το 2010 προφυλακίστηκε για συμμετοχή σε ''άγνωστη τρομοκρατική οργάνωση''.Είμαι αυτός που μετά από έξι μήνες προφυλακίστηκα εκ νέου για συμμετοχή στη ΣΠΦ, παρ'όλο που απο την πρώτη στιγμή της σύλληψής μου εχω αρνηθεί τόσο εγώ όσο και η ίδια η οργάνωση οτι είμαι μέλος της» λέει.

Καταλήγοντας, αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή «οφείλουμε να αντιπαλέψουμε τις λογικές που θέλουν μάταιη κάθε πραγματική αντίσταση, που θέλουν ανώφελο κάθε πραγματικό αγώνα, που θέλουν ανύπαρκτη κάθε προοπτική για την κοινωνική απελευθέρωση απο τα δεσμά του κεφαλαίου και του κράτους».
Αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής θεωρούν αυθεντική την επιστολή του Σακκά και μετά την εξαφάνιση και του Χριστόδουλου Ξηρού, τίθενται για δεύτερη φορά σε «κόκκινο συναγερμό».
Παράλληλα, εστιάζουν στην τελευταία παράγραφο της επιστολής, όπου, σύμφωνα με τους επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ, φαίνονται οι διαθέσεις του Σακκά, αφού αναφέρει πως πρέπει «να παρέμβουμε σε πραγματικούς χρόνους και χώρους διαμορφώνοντας τις εξελίξεις προς την επαναστατική κατεύθυνση. Να αντιτάξουμε απέναντι στη νομιμοφροσύνη της υποταγής, την παραβατικότητα της αντίστασης κα της εξέγερσης».ETHNOS

No comments:

Post a Comment