Επισκόπηση τύπου | 20.06.2010
Διαφήμιση στην Ελλάδα από την Bild!
«Από την ημέρα της χρεοκοπίας οι διακοπές στην Ελλάδα είναι φθηνότερες από το να μείνει κανείς στο σπίτι του», γράφει η εφημερίδα που διακρίθηκε για τις επικρίσεις και τις προσβολές προς τη χώρα μας και τους πολίτες της. Σε σχέση με το 2009 οι τιμές είναι χαμηλότερες κατά 10%, στα πακέτα last-minute κατά 15%, επισημαίνει η Bild επικαλούμενοι στοιχεία των tour-operator. Σε κάποιες περιπτώσεις οι προσφορές είναι κατά 40% φθηνότερες, επισημαίνει το ρεπορτάζ αναφερόμενο σε πακέτο διακοπών με προορισμό την Κω. «Η Ελλάδα είναι φθηνότερη όσο ποτέ τα τελευταία χρόνια», λέει στην εφημερίδα ο εκπρόσωπος της TUI Μάριο Κέπερς.
«Οι κρατήσεις για την Ελλάδα αυξάνονται και πάλι»
«Οι λόγοι για την πτώση των τιμών σχετίζονται με την κρίση και τις ταραχές, αλλά και στο γεγονός ότι εδώ και χρόνια η αναλογία κόστους και απόδοσης δεν ήταν πλέον ορθή», υπογραμμίζεται. Οι προσφορές «πιάνουν». «Πριν από μία εβδομάδα είχαμε μείωση κρατήσεων κατά 5% τώρα είναι στο -2%», λέει ο εκπρόσωπος της TUI, ενώ για την Thomas Cook η μείωση από το 10% έπεσε στο 3,5%. «Οι κρατήσεις για την Ελλάδα αυξάνονται και πάλι, διότι οι ξενοδόχοι έχουν μειώσει τις τιμές», δηλώνει στην εφ. Frankfurter Rundschau, ο διευθυντής του ομίλου Thomas Cook Manny Fontenla-Novoa. Οι κρατήσεις για την Ελλάδα αρχίζουν σταδιακά να κερδίζουν έδαφος μετά τις σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές, σύμφωνα με στοιχεία του ομίλου.
Σταμάτης Ασημένιος
Υπεύθ. Σύνταξης: Κώστας Συμεωνίδης
No comments:
Post a Comment