Κοινωνία & Πολιτισμός | 02.02.2012
Ανακαλύψτε ξανά τον κόσμο με τη www.dw.de
Από την ερχόμενη Δευτέρα, στις 6 Φεβρουαρίου, η Deutsche Welle εμφανίζεται στη διεθνή αγορά των ΜΜΕ με νέο προφίλ στο ίντερνετ στην καινούργια διεύθυνση www.dw.de, νέο εταιρικό σχεδιασμό και ένα εντελώς ανανεωμένο τηλεοπτικό πρόγραμμα. «Οι αλλαγές αυτές είναι ορόσημο για μια βελτιωμένη παρουσία της Γερμανίας στο διεθνή κόσμο των μίντια», λέει ο γενικός διευθυντής του σταθμού Έρικ Μπέτερμαν.
Η DW θέτει ως στόχο της να ερμηνεύει σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις, να εξηγεί τη συνάφειά τους και να προσφέρει αναλύσεις. Το νέο προφίλ του σταθμού ανταποκρίνεται σε αυτήν ακριβώς την αποστολή.
dw.de – η νέα διεύθυνση στο διαδίκτυο
O Γενικός Διεθυντής της DW Έρικ ΜπέντερμανΗ νέα ιστοσελίδα ενσωματώνει όλες τις προσφορές της DW, είτε πρόκειται για κείμενα, είτε για βίντεο, ήχο ή διαδραστικά στοιχεία. «Η διεύθυνση dw.de εγγυάται έγκυρη πληροφόρηση από τη Γερμανία και υψηλού επιπέδου δημοσιογραφία σε 30 γλώσσες. Καινούργια χρώματα και ένα μοντέρνο ντιζάιν δίνουν ένα συμπαθητικό πρόσωπο στην ιστοσελίδα μας», λέει ο κ. Μπέτερμαν.
Η νέα εμφάνιση της DW στο διαδίκτυο υπόκειται σε ένα σχεδιασμό επικεντρωμένο στο χρήστη. Τα περιεχόμενα κατατάσσονται θεματικά και με τρόπο που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του χρήστη. Το νέο layout προσφέρει περισσότερο χώρο για εικόνες, βίντεο και πληροφορίες γύρω από τα θέματα της ημέρας, σε πολλές γλώσσες και σε διαφορετικά μέσα.
Το Media Center, το ειδικό αρχείο της DW για τα μίντια, είναι προσβάσιμο στην ιστοσελίδα dw.de. Έτσι ο χρήστης έχει άμεση πρόσβαση σε βίντεο, ηχητικά και φωτορεπορτάζ από το τεράστιο αρχείο πολυμέσων της DW με ρεπορτάζ, εκπομπές και ολόκληρους θεματικούς κύκλους.
Νέο προφίλ σε όλα τα μέσα
Η καινούργια ιστοσελίδα στα γερμανικάΗ νέα εμφάνιση του σταθμού συνδυάζεται με νέες προσφορές στο ίντερνετ και την τηλεόραση. Όλο και περισσότερες χώρες στον κόσμο αναζητούν πρόσβαση στη διαμόρφωση της διεθνούς κοινής γνώμης και επιζητούν την προσοχή του κοινού. «Γι’ αυτό ακριβώς το νέο προφίλ του σταθμού είναι μια απαραίτητη επένδυση για την επιτυχημένη παρουσία στις διεθνείς αγορές των μίντια», τονίζει ο Έρικ Μπέτερμαν. Εξάλλου πολλές νέες πλατφόρμες και διανομείς προτιμούσαν ένα ενιαίο ξεκάθαρο προφίλ που να μπορεί εύκολα να εντοπιστεί.
Η Deutsche Welle προσάρμοσε το προφίλ της σε αυτά τα δεδομένα. Από δω και στο εξής θα είναι παρούσα με ένα νέο λογότυπο που συμβολίζει το σύνολο των δημοσιογραφικών προσφορών της – σε όλες τις ηπείρους, όλες τις γλώσσες και όλα τα διαφορετικά μέσα.
Καινοτομίες στην τηλεοπτική προσφορά της DW
Και στην τηλεόραση η DW προσφέρει πλέον νέα κανάλια και εκπομπές με το νέο ντιζάιν. Το πρόγραμμα συνεχίζει να προσφέρει τακτική ενημέρωση για τα σημαντικότερα τεκταινόμενα στον κόσμο. Επιπλέον η DW προσφέρει μαγκαζίνα, ρεπορτάζ και παραγωγές υψηλού κόστους για μια σειρά θεμάτων. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα τηλεοπτικά προγράμματα στη γερμανική, αγγλική, ισπανική και αραβική γλώσσα: www.dw-de/tv.
Η καινούργια ιστοσελίδα στα αγγλικάΣτόχος της εκτενούς μεταρρύθμισης του σταθμού είναι να προσεγγίσει καλύτερα το target group μέσα από νέα γλωσσικά κανάλια, την αποκέντρωση των προγραμμάτων και να καταστήσει αξιοποιήσιμο σε όλα τα μέσα ενημέρωσης το πλαίσιο των εκπομπών. Στο πλαίσιο αυτό η DW διευρύνει το ισπανικό τηλεοπτικό της πρόγραμμα για τη Λατινική Αμερική, από δυο σε είκοσι ώρες καθημερινά.
Και για τις υπόλοιπες περιοχές η DW προσαρμόζει την τηλεοπτική της προσφορά. Σε 24ωρη βάση το βασικό πρόγραμμα της DW μεταδίδεται στα αγγλικά. Προβάλλεται στη βόρεια Αμερική, την Αφρική, την Ασία και την Αυστραλία. Σε αυτά προστίθενται τα αποκεντρωμένα κανάλια: στη βόρεια Αμερική και στη Λατινική Αμερική η DW προσφέρει 20 ώρες στα γερμανικά και 4 στα αγγλικά, στον αραβικό κόσμο 10 ώρες στα αραβικά και 14 στα αγγλικά. Στην Ευρώπη η DW μεταδίδει μέσω του αποκεντρωμένου καναλιού 18 ώρες αγγλικά και στην primetime 6 ώρες γερμανικά.
Πέρα από τη γραμμική μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων στα γερμανικά, αγγλικά, ισπανικά και αραβικά, η DW ξεκίνησε με την παραγωγή τηλεοπτικών μαγκαζίνων σε πολλές άλλες γλώσσες. Από το φθινόπωρο του 2011 μεταδίδονται ευρωπαϊκά μαγκαζίνα στα ρουμανικά, κροατικά, βοσνιακά και αλβανικά μέσω των συνεργαζόμενων σταθμών. Αλλά και όλες οι υπόλοιπες συντάξεις έχουν πλέον πολυμιντιακό προσανατολισμό.
Κοινό ακουστικό σήμα κατατεθέν
Η καινούργια ιστοσελίδα στα ρωσικάΓια πρώτη φορά στην ιστορία της DW υπάρχει κοινό μουσικό σήμα για όλα τα μέσα. Στο πλαίσιο αυτό το ραδιόφωνο και η τηλεόραση εκπόνησαν από κοινού ένα «ακουστικό σήμα κατατεθέν» στο οποίο αποτυπώνεται ακουστικά ο νέος εταιρικός σχεδιασμός. Το μουσικό κεντρικό μοτίβο είναι το λεγόμενο Station-ID το θέμα του οποίου διαμορφώνεται διαφορετικά για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση.
Και γι΄ αυτό προβλέπεται χρήση του audio design - για παράδειγμα ως μουσικό χαλί στο συντονισμό ραδιοφωνικών εκπομπών.
Πώς σας φαίνεται η νέα εμφάνιση της DW;
Έχετε ερωτήσεις ή παρατηρήσεις; Γράψτε μας στο service@dw.dw. Δείξτε μας με ποιόν τρόπο ταιριάζει η νέα εμφάνιση της DW στην καθημερινότητά σας: στείλτε μας φωτογραφίες από όλες τις γωνιές του κόσμου με εσάς και το logo της DW. Δείξτε μας σε ποια ταξίδια σάς συνοδεύει η DW. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος στην κλήρωση για 3 iPad 2 και 20 Nokia Lumia 710 Smartphone. Μάθετε περισσότερα εδώ: www.dw.dw/mydw
Κείμενο: Birgit Görtz
Υπεύθ. σύνταξης: Felix Steiner
No comments:
Post a Comment